jag kan inte fatta

herregud, jag måste berätta en sak. jag var inne på devote och tryckte på slumpa bloggar. så kom jag in på en blogg som jag började läsa. det var helt sjukt. det är en tjej som varje dag skriver exakt vad hon ätit den dagen, hur mycket hon har tränat och att hon abosulut måste gå ner i vikt. och så skriver hon att ingen förstår henne, att hon e så jävla ensam. jag började fan nästan gråta. hon äter typ ingenting! och när hon råkat ätit lite bacon eller nåt så skriver hon fan fan fan!  så sjukt hemskt!

såhär kan det stå i hennes blogg:
__________________________________________________________
Dagens mat: halvt äpple, äggröra av ett ägg
Dagens träning: 40 situps, promenad 50 min, powerwalk 35 min, 40 situps
__________________________________________________________

förstår ni vad hemskt!? tänk att det finns de som mår såhär dåligt. shit.


O.J

Kommentarer
Postat av: Amanda

nää.. stackaren

2009-05-31 @ 18:44:03
Postat av: Elsa

Usch, va hemskt. ¨



Kika gärna in i min blogg <33

2009-05-31 @ 19:07:46
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: Emma

Snälla bry dej inte ! är det mej du skriver om ? ;(

2009-06-07 @ 17:44:53
URL: http://emmmmmmmaah.devote.se
Postat av: olivia

förlåt om du tog illa upp!! jag kände bara för att berätta. jag kanske har helt fel om dig, och om hur du mår. förlåt!

2009-06-07 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0