RENTJUUR

jag hoppas bea läser detta inlägg.. för det är endast hon som kan förstå min rubrik.. HAHA!
dagen har vart mycket trevligevligevligevlig..(?) när äntligen no-filmen stängdes av, precis innan jag somnade, bestämde jag mig för att vänta på oi som skulle sluta 20 minuter senare. jag följde med julia ner till 0 och var där med henne ett tag.. sen smög jag mig upp till 60 igen efter att jag hört att oa skulle prata med sin lärare om sitt omdöme. och mycket riktigt! där uppe satt hon och hade lagt på sin sammets-röst (förlåt oa!) och var i full gång med pratandet! jag satte mig vid bordet bakom så hon såg mig inte förän de var klara:) moahaha! seeen tog vi spårvagnen till mig, och hade planer på att göra ansiktsmasker. men icke, så långt kom vi aldrig.. vi gjorde väldigt goda nudlar och sen hamnade vi visst i soffan... och sen vid datorn... hoppsan så tiden gick fort! sen gick vi ner i källarn av nån ökänd anledning, och jag satte i gång att hänga lite tvätt efter mycket tjatande av dumma emilia. där stod jag i godan ro och hängde strumpor med oa bredvid mig när två händer läggs på våra axlar och nån ropar: - HOHOOO! jävlar vad vi skrek! och där stod lilla mads och såg belåten ut! ååh, jag ska allt ge igen!



ända bilden jag hitta på dig korvis!:)

Kommentarer
Postat av: Bea

haha, RENTJUUUUR XD

2009-03-27 @ 02:24:36
Postat av: Amanda

mohahahah, jag är såå grym! :)

men otroligt hemsk bild, tänk att du inte kan hitta nåt vackrare! :P

2009-03-28 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0