here comes the sun(=oa)

jag har ju bloggtorka så vad gör jag här..? jag kände att nu måste jag skriva ett inlägg! så jag tänker sukta alla(inklusive mig) med att skriva om någon som vi alla nog vill ha just nu.....just det SOMMAR!!!!!!! tänk er själva på en härlig strand, att bara kunna ligga och lata sig i solen utan att behöva oroa sig för prov och läxor. att hoppa i vattnet och simma runt lite i det härligt ljumna vattnet och sen stiga upp och känna att ja sommaren är här! cykla runt lite överallt eller varför inte ta en glass? sena sommarkvällar då himlen är fortfarande är ljusblå och det är härligt svalt....ååå vad jag längtar så här är några bedrövliga "förra årets sommar" bilder att skratta åt

tha cookie monster returns....help us

ooh gud att jag har varit så brun!!



tjolahopp tjolahej
förgätmigej(hur det nu stavas)

ciao

Kommentarer
Postat av: hannis

den sista var asfin på dej oa! Men den första har jag inga åsikter om, hihihi :)

2009-03-06 @ 21:23:38
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: oa

haha cookie monster rules

2009-03-06 @ 22:23:57
Postat av: hanny

oo, nu såg jag en till fin grej på sista bilden! Det speglas ju vatten och träd i glaset, coolt, vart är det???

2009-03-07 @ 10:22:56
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: hanna

kakmonster! från min kamera. hmm.. den har kommit långt bort. Snygg tjej där på sista!

2009-03-21 @ 16:49:12
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0