gud vad tråkigt jag har!

nu sitter jag här och gör so-läxan och lyssnar på the beatles(fråga mig inte varför! jag har alltid tyck de var överskattade) och manar mig själv att göra ett inlägg.. nu när vi har fått hela 10 besökare!! good work tjejer(och killar om det finns några sådanna som kollar..inte för att jag tror det!) jag vet att jag gör ett inlägg var fjärde dag men jag ska försöka (som om man kan lära gammla hundar sitta!....vänta va fan är det för utryck?) så bonne nuit mina älskade vänner!

från er gamla lilla toa
ännu ett lyckat inlägg från oa
olli och jag ska till åre på påsklovet
vart ska ni? till hovet(hockeyarenan)?

au revoir

// Olivia A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0