en sån sliten människa

oh dear god, lite sömn, en timme förlorad och en dundermatch på morgonen... inget gott resultat. vill ni höra om gårdagens kväll som var anledningen till lite sömn? okii! planen var först att jag skulle gå ut och äta med pappa, emilia och viggo i stan och sen gå på bio. men eftter middagen (som var vääldigt god) dissade jag dom och stack hem till hanna schück och mands istället! och det visade säg vara ett mycket bra val! vi såg klart på robinson ochv vid halv 9 försvann mands i väg och det blev bara mörkare och mörkare. det verligen dundrade i taget så hon flög omkring och släckte överallt. men det var bra gjort av dig mandsi! när robinson var slut gick vi upp för att göra te. hanna sa att man blir så härligt pratig av det, och du hade rätt hanna! efter det kunde vi inte sluta prata! men vid kvart i tolv var vi ändå tvungna att röra på oss. amanda och hanna följde mig hem och just när vi trodde att pratandet var slut sjönk vi ner på golvet i min hall och pratade i typ 40 minuter till:P jag kom inte i säng förän vid 1, och till min stora fasa kom jag på att den då faktiskt igentligen var 2!! (sommartid) sen var det ju uppstigning vid halv 10 vilket kändes ganska jobbigt.... men vi vann matchen och jag lyckades sättan en trea:D(stolt).
nu ska i alla fall amanda hit och så ska vi åka in till stan en sväng för jag verkligen måste köpa en ny mascara!

hoppas ni inte blivit uttråkade av mitt långa inlägg!:) //O.J

(blir ni jättearga på mig om jag inte lägger in nån bild?)


Kommentarer
Postat av: emilia

jaaaa! nu dampar vi loss på dig olli. bild bild bild bild bild! :D hahaha nejdå ;)

2009-03-29 @ 19:04:15
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: emilia

jaaaa! nu dampar vi loss på dig olli. bild bild bild bild bild! :D hahaha nejdå ;)

2009-03-29 @ 19:04:43
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: hanna

jaaa fyyy vad mysigt de var! jag tror nästan vi pratade hos dig ännu längre :P

puuuusssar<3

2009-03-29 @ 21:21:45
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Postat av: Olli

kanske det hihi!<3

2009-03-29 @ 22:09:22
URL: http://ollssonpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0