blueberry


tjeina! hos oi idag tryckte vi i oss blåbär! och fan, det lila höll ju i sig! jag är typ fortfarande lite blå om läpparna:P det var jag, tova och mandsi. på tal om mands ska jag nu berätta dagens nyhet! amanda den skiten la in en video på mig från typ fyran, där jag dansar till "i belive in mirecales" på facebook! och inte idag så jag fick nån förvarning, utan igår kväll så massor han se!! så taskigt, jag typ sprang hem till oa när amanda kom fram med ett litet flin på läpparna och berättade det fruktansvärda. så nu har vi anpassat så bara vissa kan se videon, men ändå! usch, jag e så ful på den, fast jag måste ändå säga att jag var grym på att dansa, hahaha!
nu kommer emilio snart hit, och sen ska vi upp och möta mands, juls och hannis (haha, mina smeknamn) på videoheat och hyra skäckfilm!;D och sen ska vi till mands! det verkar väl som en bra plan?!:D

ha bra kväll allesammans!


jullebullen


haha!:)

byee // o.j


Kommentarer
Postat av: Oa

men va fan olli kunde du inte taggigt en hemskare bild+ nästa gång ska jag lägga in snorkråkebilden på dig!!!

2009-03-29 @ 15:49:34
Postat av: Olli

väntaa.. för det första, det finns inte ens en bild på dig i inlägget, och för det andra, vilken snorkråksbild snackar du om??

2009-03-29 @ 22:13:31
URL: http://ollssonpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0