yeey!


otroligt ful bild på mig men söt på fina hanna!

nu har jag fått den fina nyheten att min älskade hannybun kom hem idag istället! :D så helt ensam blir jag inte denna helg! lovely!

planen för idag = ingen plan
det är min plan! :) haha! det är faktiskt ganska skönt att bara inte göra nånting på en hel dag. eller i alla fall att inte ha något bestämt. det betyder ju att man är helt fri, man kan göra precis det man känner för! och bara därför kommer jag ju självklart på maassor av grejer jag kan göra. en grej jag måste göra är att städa mitt rum. mina tre kattungar bor ju där inne, och det blir rätt så stökigt! det ligger kattsand och kattmat på ungefär hela golvet, och det luktar inte speciellt gott om man säger så.. så det får jag ta tag i!

jag är också väldigt sugen på att fota lite med systemisen! jag har läst lite fotobloggar, och det finns så mycket man kan göra! men.. jag är ju inte precis en naturbegåvning såå:P det kanske krävs lite träning!





(lägg märke till hur nala reser ragg när hon kommer utanför dörren och mollys lysande och bevakande ögon innifrån! scaary..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0