var är du nu

nice evening, huh? haha! vi var ju alltså inne i stan idag och jag har köpt massor av finfina saker! lovely, lovely, lovely!

mina gladiatorsandaler från DNA har sämst kvalitet, och har bara gått sönder typ överallt! och de är också utsålda i alla affärer.. men! då hittade jag min räddning! inne på bianco footwear upptäckte jag ett par nästan identiska skor! (även om mina första var snyggare..)





och en axelbandsväska,som jag inte köpt än, men ska åka in igen imorn, då även mands ska köpa sin väska!


mascara som jag behövde! hoppas den här är bra, som de flesta har sagt..


mineralpuder!

sen köpte jag även ett skitsnyggt armband från bianco footwear, men har ingen bra bild på det..


nu har jag hållt på och fixat med min nya blogg, säger inte än vilken jag valde!;) det får ni veta när den är klar! men i alla fall, det finns så sjukt mycket man kan göra med sin blogg, massor som jag inte visste om! nästan allt på denna sida går att bestämma själv; färger, storlekar, typsnitt och mer! och detta lärde jag mig av smarta mandsi!:)

kanske blir det en kvällsprommis med hanna och amanda om ett tag, men eftersom jag nu är hos mamma känns det lite för krångligt. för många beslut för min tröga hjärna!

pusss!



PS. nån som kan gissa varför jag skrev denna rubrik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0