!

brist på rubrik, eller vad?

i´m home! nu har jag läst lite bloggar som jag är beroende av, hihihi, dessie och paow till exempel! hahahahaha! sen har jag också lyssnat på justin bieber, mmm, du kan lyssna på honom här! och tro nu inte att jag tycker att han är värsta hetingen eller nånting, han sjunger bara så bra! och han e faktiskt lite gullig.. men inte mer!

grejer jag behöver just nu:

* bikini
* tunikor
* kjolar
* en ny mascara + puder
* shorts
* armband och andra smycken
* en liten digitalkamera att fota vardagen med! ( det kan jag ju glömma, säger jag bara, nu när vi precis köpt system kamera..)

hoppas ni inte blev allt för uttråkade av detta inlägg!
i säkerhetsskull lägger jag in de här fina bilderna på hannis och mands från förra sommaren. sorry guys!



vafan, nu gick det bara att lägga in den här.. men ni får nöja er!
och hanna! oroa dig inte, hämnd kommer,  jag lovar....

/O.J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0