vi skulle vunnit!

tjoo!
efter att jag, hanna och paula varit hos mands en stund på eftermiddan och tagit farväl, och sett på desperate;) så åkte jag och hannis in till stan! (måste bara notera; både på vägen in och ut, blev hanna tillsagd att ta ner fötterna från sätet. hahaha!) vi gick först till gina tricot och höll antagligen nästan på att bli utslängda! vi hade nämligen lånat mands söndriga paraply mot det äckliga regnet, och detta blev vårat fina offer! (ta det lungt mands, inte på det sättet!) jo, alltså, ingen av oss ville hålla i denna blöta trasiga sak, så då sa hanna; du nudda den sist! och kasta den på mig. då kasta jag självklart tillbaka och sen var det krig! hahahaaha! det slutade med att jag fick ta den..:( hanna bar den absolut ingen gång på heela dagen! verkligen inte en gång! det var så synd om mig.. eehm.
när vi sen traskade vidare fick vi syn på en liten gubbe som satt på marken. han hade tre askar som han for runt med på en liten duk, och i en av de låg en liten boll, vet ni vad jag menar? och runt om honom stod massor av andra fetknoppar och satsade pengar på vilken bollen nu låg i. med 500-lappar!! hade man fel, fick gubben pengarna, och hade man rätt fick man hela potten! och de där gamlingarna hade fel hela tiden, och jag och hanna var väldigt frestande av att bara gå in och äga de, vi gissade ju rätt varje gång! fatta vad mycket pengar vi hade vunnit!? men plötsligt vände sig en man som stod bredvid hanna till oss och sa: bitch.  hahah, jag ba ojdå, och började gå iväg lite, han var ju läskig! men hanna bara skrattade och sa att han pratade ett annat språk, så han menade ju alltså inte "bitch". hoppas jag. hihi!


jag fick i alla fall med mig lite grejer hem!



okej, man ser typ ingenting men.. 
kjol från zara!



linne från MQ!



ringar från HM! (obs! ville egentligen bara ha den längst till höger, men de satt ihop!:S)



hanna inne på gina tricot. KRIG! ser ni det lilla blåa paraplyet i hennes hand?



dålig bild, men det var i alla fall dagens klädsel!

puss puss /O.J

PS. tycker ni jag ska skaffa en egen blogg? oa skriver ju ändå aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0