nyttigt värre

nu jag helt klar och färdig, och klockan är endast kvart i 11! REKOORD! men det är av en speciell anledning.. nu ska jag mands och hanni,det vanliga gänget;), ner till solvik och springa! vilket jag hatar! haha! det kanske är pga av dåliga minnen från gympan.. att springa för att man är tvingad till det, då blir det extra hemskt! men nu har jag ett mål, och det gör det hela mycket lättare; efteråt ska vi bara svänga ner på stranden och ta ett härligt dopp! så nu känns det bra:) men nu måste jag sticka tror jag, vi ska mötas vid 11 :O

PUSS! /O.J

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: haha, en tjejversion av polarna förstås! Och ja, du har fått det på mejl tror jag... läs det! skitjobbigt! 2 gåggr i veckan ska man springa och göra styrkeövningar...

2009-06-23 @ 18:37:08
URL: http://saganomamanda.devote.se
Postat av: o.j

whaat? shit,det kommer jag ALDRIG orka!:D

2009-06-24 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0