ny blogg?

det är det jag funderar på.. ska jag skaffa en egen blogg? liksom, det känns nästan lika bra. oa är inne här så sällan att hon antagligen inte kommer upptäcka detta inlägg förän i jul typ.. men om jag nu byter blogg så har jag lite olika alternativ som den kan heta. såå, vad tycker ni om de här och vilket namn är bäst?

* omolivia.blogg.se
*bloggenomolivia.blogg.se
*ollis.devote.se

säg vad ni tycker!

IDAG blir det i alla fall stan med H och A! det blir nice;)


typ den ända bilden jag hade på hanna från igår.. HANNA!??


söt!


och någon som är anonym..? vem kan det vara!


pusselipusspuss /O.J


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!

kolla gärna in min & var med i veckans kända tävling.

den avutas 13.40 idag :)

2009-06-22 @ 12:58:56
URL: http://maweii.blogg.se/
Postat av: Jullee

omolivia låter braaaaaa :D miss u honey <3

2009-06-22 @ 20:17:45
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0