när solen går ner..

tjenare tjejer! (jag antar att det inte är speciellt många killar som läser den här bloggen?:S) idag vaknade jag vid 11!:D tidigast på hela lovet! fast det kan bero på att jag ställde klockan..
nu ska ni få höra lite om igårkväll! det började med att julia och lina kom hit en stund. ungefär vid kvart i 10 gick vi upp till ica för att möta mands och paula + köpa grill, bananer, choklad och äppelcider! men sen kom vi ju då på att ica redan stängt.. så då fick vi fara ner till alvik i stället, eftersom de inte stänger för än 11 där! nu vet ni det;) i alla fall, där köpte vi allt vi behövde och tog oss sen ner till vattnet där vi satte oss på en handduk med filtar runt oss och började tända grillen vilket gick sådär.. lågorna steg, och grillen ramlade, hahaha! men vi löste det på något sätt. när det började glöda la vi på våra chokladbananer inpackade i folie och väntade och väntade. men det blev sjuukt gott! yum yum yum! när vi sen skulle gå, frös vi så mycket så vi nästan inte kunde röra oss! nästan:P det var så jävla kallt! men sen kom jag hem i mitt varma hus och gosade med mina små bäbisar!

chao allesammans!

bilder från igår:





 ni kan nog gissa vem detta inlägg är skrivet av? inte är det oa i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0