det piper i mina öron. men det är vackra pip!

heej, nu har jag ännu en härlig nyhet! mands is back! :D hon med! det är ju fullkomligt underbart!

när jag började nå toppen av ensamhet kom hannis hit! vi smaskade på mitt underbara godisförråd! vi hade chips, choklad, mörk choklad, maassor av godis och kokostoppar! :D fast kokostopparna var det bara jag som åt.. hanna är ju "allergisk" mot ägg. *host*.
senare när vi inte orkade så mycket mer godsaker, varken av de nere i köket eller de uppe på mitt rum, så begav vi oss ut med kamerorna runt halsen!



VAR TVUNGEN ATT TA BORT :'( 

hihi, döda mig inte hanna! den här bilden är ju faktiskt riktigt charmig!









bilden är tagen av hannis!






Kommentarer
Postat av: hanni

OLLIII! INTE bilden med min stora skor...

2009-06-21 @ 01:13:15
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Ollsson Mcflurry

de e ju så hetaa

2009-06-21 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0