shell = skal?

I know, jag har fått det förklarat för mig nu... när jag och oa satt och gjorde den där fina bilden högst upp på sidan ropade jag till min storebror hur ska stavades. han ba S H E L L!  men nu förstår vi att han måste trott att jag sa skal.. haha, men tyvär orkar jag inte, inte oa heller tror jag, ändra på det eftersom den är gjord på paint och man måste typ göra om hela bilden då, så ni förstår nog.
men i alla fall! idag har varit en helt okej dag. jag började 20 över 8 och då hade jag träslöjd.. gud vad jag suger på det och urban hatar typ mig! men därimot typ ÄLSKAR han emma och vi gör faktiskt ändå ganska likt.. tycker du inte det emma?:P sen hade vi sexualkunskap med sten, som han njuter i fulla drag av. han erkände till och med förra gången, att de här lektionerna är de ända tillfällena att få säga sånna här trevliga ord ni vet, så då får man ju passa på. så dagens lektion började med: - ja, då delar jag ut lite kuk-litteratur här då! hahaha! resten av dagen flöt på och efter skolan gick jag hem till tova(www.toktova.blogg.se). och tittade på medans hon och lydia tränade till deras show de ska ha med klassen i helgen. och som ni kanske redan vet, är tova en GUD på att sjunga!! tyvär får bara varje elev ha med sig tre personer till showen, så jag kan inte komma och kolla..:(


//O.J



mitt och emmas påbörjade bygga från imorse:)


Kommentarer
Postat av: HANNISPANNIS

det är kul att jag är så mycket bättre än dej på stavning olli, jag sa ju att Shell var fel, HA!!!

2009-02-09 @ 21:06:30
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: olli

hmm...:(

2009-02-10 @ 15:01:51
Postat av: hannis

hihi...nae, skämta, du är också bra:)

2009-02-10 @ 18:21:43
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: oa

olli vad är mitt och emmas bygga för nått?



lite stav fel eller?

2009-02-11 @ 18:57:11
Postat av: Emma

Haha! Ja men det är ju fett roligt hahah!

2009-02-13 @ 15:44:19
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0