i taket lyser stjärnorna

hej! idag har jag varit i stan med mamma och emilia och sett den här filmen. den var sjukt bra, men så jävla sorglig!! mamma va så pinsam, hon satt och snyftade helt öppet under typ hela filmen haha! men jag måste erkänna att det rann nåra tårar på min kind med.. det gick helt enkelt inte att låta bli! men jag var i alla fall inte ensam, nästan alla i salongen snurvlade hihi:) efteråt så åkte vi hem hit och om ett tag ska vi ha gäster som ska se på melodifestivalen med oss, en liten tradition:P igentligen är melodifestivalen inte speciellt kul, men det känns ändå som ett måste att se på den på nåt sätt. men ååh, mamma klagar på att jag måste städa bamses bur innan gästerna kommer, men gud vad jag inte orkar!! fast det måste ju bli gjort så..

ha en trevlig kväll! //O.J

jag varnar dig oa!?!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0