halvtomt eller halvfullt?

jag går hela tiden runt och tänker, aah gud vad skönt det är med lov! en hel vecka! men sen nu kom jag på att imorn är det ju faktiskt onsdag. så alltså har snart halva veckan gått! fast så borde man ju inte tänka, utan bara njuta istället, för att det faktiskt är lov! men jag är alltid så! att när något är bra går jag bara runt och oroar mig för att det snart tar slut. fast jag tror de flesta gör det.. gud vad konstigt igentligen.. nej, nu bestämmer jag mig för att jag verkligen ska njuta under den tiden lovet är! för det är väl det man ska göra? leva i nuet?;)

idag vaknade jag faktiskt av att ha ställt klockan på halv 11. och då var jag verkligen i djup, djup sömn. undrar när jag skulle vaknat annars, haha! vid 12- 1 nån gång, åkte i alla fall jag, amanda, hanna och hennes mamma ner till ålstensängen! vi skulle åka längdskidor!:D åh, nu får jag ta tillbaka att jag retade mands för det igår.. saten. jag fick låna mandas storasysters skidor, väldigt snällt! men grejen var ju att jag aldrig åkt längdfärdsskidor förut.. och att hanna fick mig att tro att täckbyxor inte behövdes.. inte för henne ja! men efter bara några meter inträffade mitt första fall. de där smala sakerna är ju hala!! det var lite läskigt att åka på isen, den kändes så tunn. fast anita, hannas mamma, sa att det var okej. efter ett tag satte vi oss på en bänk vid vattnet, eller isen snarare, och fikade. sen traskade vi ut på isen igen, och jag mandis och hanna skrev lite namn och sånt i snön hihi!
när vi kom hem gjorde vi kola hos amanda, och sen gick vi ut igen. rikard, hennes storebror, blev överlycklig när vi frågade om han ville ha snöbolls krig med oss. jag fick faktiskt in några riktigt fina träffar! i alla fall en, hehe:P sen fortsatte vi bygga på pulka backen, som nu mer är en snowracer backe! fast sen kom vi på den briljanta iden att vi kunde åka på en sån här glidplatta, och det var roligast! backen är riktigt fin nu, med ett hopp i slutet.








väldigt stolt:) fast jag får erkänna att manda var ganska mycket bättre än mig. eller väldigt mycket bättre..


och hannis vallar skidorna!









//O.J


jag saknar dig oa. du får komma hem nu

Kommentarer
Postat av: amanda

fint så fint! men jag upptäcker nu att, jag har nog kisproblem!

2009-02-25 @ 00:46:03
Postat av: Olli

njaa, du har nog snarare öppningsproblem..

2009-02-28 @ 11:01:39
URL: http://ollssonpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0