Crazy mee

Jag har nu drabbats av dikt nojja efter vår  svenska lektion(ja jag vet det är skumt) så nu sitter  jag här med mitt varma citron & honungsvatten(det låter hemskt med det håller halsen frisk nu när mami är sjuk)och har kommit på några riktigt bra(min åsikt
Rosor är röda
Violer är blå
Jag är singel
Vad fan väntar du på?
(okej det var min kompis som kom på det men den är gullig)

Om blickar kunde döda skulle du vara begraven
om blickar kunde såra skulle du vara mycket skadad
om blickar sa "jag älskar dig" skulle du vara trött på de orden
om blickar kunde få dig att tycka om mig så skulle du älska mig
och jag vet en sak som dina blickar säger mig.
de säger "vem är du?"

Min egna lilla fina dikt


Kommentarer
Postat av: mille-SNILLE :D

det finns en annan variant som går så här(den stog klottrad i ett skåp på en klassresa i femman):



rosor är röda

violer är blå

vem av oss ska ligga ovanpå

hahahahaha :D

2009-02-16 @ 19:29:07
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaha gud vilken gullig(alltså inte ligga på delen men)

2009-02-18 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0