alla hjärtans dag

nyss har jag och oi vart och köpt lite alla hjärtans dag-kort till imorn (fast igentligen är det ju på lördag, men..) jag köpte inget, det var oa och hennes alla ideer haha! skolan idag har gått bra med små ljuspunkter då och då;), hela dan gick ganska fort tycker jag.. jag är så dyster över en grej just nu, tänker inte säga vad, men ååh:( i alla fall, så har jag ett litet problem. (asså det är inte det här som gör mig dyster!) imorn är det temadag i skolan "mystema" haha! men har ingen aning vad jag ska ha?? alla tänker väl att man bara kan ta ett par mjukisbyxor och nåt men jag har inga snygga! jaa... förresten så köpte vi också små stenar som ändrar färg efter humör och jag kan säga att jag och oa är vääldigt romantiska idag, haha!:D vad kan det bero på..? gud vad jag är knäpp

oa hälsar att


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0