I'm a shoppaholic

seriöst, jag är på väg att bil en shoppaholic!! denna vecka har jag shoppat:
*en klänning med rosor påj
*en capritröja
*en blåvit randig tröja
*skolavslutningskläning
*skor

allt till ett värde av ca 2100kr!!

och det blir värre!! vi ska till göteborg i helgen och vi ska stanna på ett asbra shoppingställe och shoppa loss!!
hemskt vad jag kommer bli beroende fast det är jag redan för jag vill ha:
*converse(craving)
*klänningar
*shorts(massor)
*tröjor(både tjocktröjor och vanliga)
*skor av alla sorter
 bilder från mina inköp:

min gorgeus klänning!!

min tröja som också är snygg!!

//o.a aka shoppaholic

Kommentarer
Postat av: hannis

haha, lilla oa-toa!

2009-04-24 @ 18:34:44
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0