detta inlägg SKA skrivas av oa

(med komentarer av olli JJJ) så varsegod korvi, SKRIIV!

JAHAPP ollibolli bajskorv orkar inte skriva så bloggmästeraen tar över!!
vi är iallafall på väg till åre för en vecka av kul,kul,KUL  fast nu har vi stannat för en vilopaus(oj, bloggmästaren har problem med stavning?)  hos min mormor och morfar och ska snart åka igen.... igår satt vi tre timmar i bilen och det var väll kul förutom när olli snodde min ipod och när jag frågade snällt(snällt!? fnys!)  om jag fick låna henne så ler hon överlägset och min mamma säger:
-olivia, tagga ner!
vadå? bara för att tjockis-olli (ska komma från den så kallade korvi)  snor min ipod så får inte jag lyssna på musik? orättvist!

men idag ska vi sitta ca 7 timmar i en bil och mamma är redan sur för att jag skriver det här...KUL säger jag bara!


men nu kom precis min kusin och matts så nu måste jag sluta (och alla är fortfarande lika förvånade över att vi båda heter olivia..)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, låter som en tipisk irriterad olli-tur

kul att ni kan blogga där också! :D

2009-04-06 @ 01:14:03
Postat av: Oa

tipisk? humm!!

2009-04-15 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0