ÅRE


nu måste ni ju bara få höra om veckan i åre! och dont´t worry, jag ska inte göra en detaljbeskrivning på varje dag, hahha:D vi kom i alla fall ner till åre på lördags eftermiddagen. det var ett stort hus och ett lite mindre, i det mindre bodde alla ungdomar;) totalt var vi 30 personer i båda husen, ungefär lika många under 18 som över typ. ja vet, det låter asmycket, och det var det ju iförsig, men ändå inte... okej, hehe, det där går kanske inte ihop så bra:P men i alla fall! på dagarna åkte vi skidor inne i åre, och på kvällen chillade vi i huset! sen gjorde vi små utflykter vissa kvällar, och en dag badade vi på holiday club:) det var i alla fall en asbra vecka!! igentligen skulle jag följt med oa och hennes familj till hennes mormor igen, från lördagen till söndagen. men så fick jag ett litet förlsag hemifrån att jag kunde följa med till min egen mormors land i helgen i stället. så jag tänkte: oas mormor?... eller min mormor? jag bestämde mig för min egen! och hur kom jag hem? nu ska ni få höra om rikigt hjältemod! jag åkte tåg ensam i 7 timmar!! riktigt coolt enligt mig;) jag åkte på fredag vid 4 och kom hem ganska sent på kvällen. men pappis stod och väntade på perrongen!:D

BILDER!
































HAHA!











yeah!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vad du förtjänar att kallas tubo/ tubi!!!!

2009-04-14 @ 18:05:24
Postat av: o.j

??

2009-04-14 @ 20:43:53
Postat av: hanna

myyysigt!

2009-04-17 @ 21:39:57
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0