yey!

äntligen en ny design!(inte för att oas och mina var fula...) är den inte vacker?? den är gjord allra mest av julia, men liite av mig och oi!:) underbart!

ledsen att jag inte bloggat på väldigt länge.. kändes inte så roligt längre. men med denna design är det mycket mer lockande hihi!:D

oooh, vill ni veta en sak?? min lilla älsklings molly är gravid!!(eller dräktig kanske man säger?) fattar ni vad underbart?! så om ett par veckor kommer det tassa omkring små katt bebisar i mitt hem! ååh åh åh, jag längtar! jag är mycket stolt också eftersom min plan fungerade.. den var att jag inte skulle säga nånting till pappa om att honor behöver steriliseras när de typ är ett halvår. och jag genomskådade pappas dumhet och förstod att han inte skulle tänka på det heller! och nu är molly snart ett år och i magen  växer små kattungar! wiiihu!




min molly, bara några veckor gammal



PS. oa, du får börja säga att dina inlägg är från dig! annars kan det nog bli väldigt förvirrande..

O.J:)


Kommentarer
Postat av: hanni

mollyygooos vad liten hon var!

2009-05-08 @ 19:06:41
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: hanna

naaaaaaaawwww

2009-05-09 @ 00:15:17
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0