what shall i doo

tjabbahalloo! imorse vaknade jag med ont i halsen och täppt i näsan. fan också. jag som lyckats klara mig utan förkylning och tänkt att "woho, det är bara för att jag har det bästa imunförsvaret" hhaha! neej så var det inte.. igår var jag i alla fall på mysig tjejmiddag hos schücki!! vi hade femkamp, lagade mat och tittade på film, wooonderful!
idag har jag ett mycket svårt dilemma. antingen ska jag följa med på släktträff vid tre, vilket kanske inte är så jätte frestande, hehe.. eller så är jag hemma med mina gosingar idag, och kanske gör något med julia. fast då blir mammi sur på mig. hmmm...

och juste! nästa vecka drar vi till göteborg, wiiiii!




pusss //O.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0