Örgasm XD

fick höra ett roligt utryck på facebook: Örgasm! alltså när  man hör en bra låt och får rysningar... Jag har iallafall en örgasm låt: The Funeral av Band of Horses(ja jag vet att namnet är lite min smak) Gud vad jag får rysningar av den!! Ajjaja iallafall så har jag varit väälldigt upptagen denna vecka och mitt rum ser ut som ett atombombnedslagsplats och igår så åt jag chokladpudding och jag åt inte upp hela och sen glömde jag koppen framme och nu ser det ut som någon har haft diarré och bara haft koppen till hands.... fast det luktar gott!! men nu sitter jag fortfarande här med franskan och kommer ingen vart alls!! så jag måste blogga lite hihi(skulle göra utropstecken när jag insåg att jag redan har gjort 7 utropstecken på 7 meningar sååå...) Men ciao

//O.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0