nyvaken

varför vaknar jag så tidigt för?:(  jag som alltid sover länge! hmm, skumt.. (okej det klockan är nu är inte så tidigt, men när detta skrevs DÅ var det tidigt!;))
vet ni vad jag gör just nu? äter godis, iihihihi! men det är ju så gott på morgonen, håller ni inte med??:D
jag har precis kommit på att jag och oi saknar ju profilbild på bloggen! men det är lite krångligt, hur ska jag få plats med en bild på båda två? och så har jag ju ingen kamera heller..:( min digitalkamera har vart trasig sen i vintras och går typ inte att laga. min nästa plan är att övertala pappa om att vi kan köpa en systemkamera innan kattungarna kommer, de mååste jag ju bara foto!



NOO nästan tom!


/O.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0