modell

aloha! asså, jag har en super nyhet.. julia är en modell! vi fotade henne idag, och hon blev så sjukt bra!! asså julia, sök in på mikas eller nåt för shiit vad grymma bilder! haha, julia är min idol..x)
åh, idag har vart en så skön dag! få lektioner, och på SO:on fick oa hoppa in i vår klass och göra lite läxor, fast igentligen fick hon typ inte.. men det sket vi i! när vi kom ut satt det massa trevliga tjejer utanför och de blev helt galna och skutta omkring i korridoren som kaniner! okeej, lite jag också.:P sen blev det tillslut jag, hanna, emilia och julia som var kvar. vi gick ner till ica för jag och emilia var så otroligt sugna på juice! fast det slutade med en fruktsoda och choklad hehe.. vi satte oss på muren bakom smelivs i solskenet och samtalade hihi! och emilia och julia hade sina kameror med sig och fotade hejvilt! efter nån timme (ojoj) så gick hanna iväg till sitt utvecklingssamtal. under tiden började jag och milis upptäcka julias talang.. MODELL!! så nu har vi ca 1000 bilder på julia haha! men det togs allt några bilder på tigern emilia också:P sen vid 4 var det dags för mitt utvecklingsamtal så vi gick upp till skolan igen, men då hade hannis redan gått!:( samtalet gick bra, men huuuh, jag hatar det! när jag kom ut var julia och emilia kvar och två andra flickor hade anslutit sig till gänget! hanna schück och sofia! så då satt vi där.. i entrén.. tills klockan var 6... herregud vad gjorde vi egentligen?? alla lärare som gick förbi blev i alla fall glada att eleverna tycker om skolan så mycket att de är där på sin fritid haha!


smakprov:






bild på mig gjord av julia:)




kolla på facebook på
emilias  album på facebook och så få ni se fler bilder från dagen!:)

<3 O.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0