fredagen den trettonde

ooh, är så lättad nu! min älskade kissemiss molly har inte varit hemma på några dagar, vilket har hänt flera gånger förut (hon e så jävla nyfiken av sig att hon går skitlångt bort) och jag har hela tiden haft känslan av att allt inte är rätt. jag kan bara inte slappna av när hon är borta så länge. och den här gången blev jag faktiskt riktigt orolig. men så idag kom hon lunkande som om inget hade hänt. nöjd, mätt och stinkande av en lukt jag kände igen, nämligen våra grannars "host"! men det känns så bra att hon är hemma, en sten har lättat från mitt bröst:) (eller vad man säger) nu ligger hon och myser i soffan, aaah! idag har jag vart med oi, vi var uppe och ropade på molly på alviksvägen, efter att jossan tyckts sig se henne där. det skulle igentligen blivit nåt med freddie, hanna och mands ikväll också, men det ständigt vanliga problemet inträffade ju självklart. vem ska vi va hos? ingen frivillig? nähä, det var ju tråkigt. aa det var det.. mm.... det är så det blir sorgligt nog. hehe.
åh, imorn ska det bli verry funny! förutom att jag måste gå upp klockan 8 (på en lördagmorgon, jag dööör). klassen ska i alla fall iväg till "fångarna på kastellet" haha! som fångarna på fortet, förutom att det är på vaxholm heh.. men det ska bli kul! sen imorn kväll ska jag, viggo och pappi se melodifestevalen i globen med pappas kompis och hennes barn! vet inte om det är så roligt igentligen, men det är alltid kul med livekonserter, om man nu kan kalla det det hihi!
jaja, här kommer lite bilder från veckan!

jag hoppas inte ni har tröttnat på min mobilkamera?:)


 julias söta små gerbiler! daim, mint och lakrits<3


haha


huhuhu vad hittar vi här?!


julia klagar alltid på att hon har ful profil, men det är INTE sant! eller hur??


aah, watch out!


...eeh, ja:)


asså visst är den här bilden cool? är riktigt stolt över mig själv!;D


sov så gott allesammanns! // O.J


Kommentarer
Postat av: emu ;)

det är väl inte den handen du ritat på bilden? haha den är bara redigerad.

julia har ju INTE ful profil, det har aldrig ens slagit mig på tankene

2009-03-17 @ 15:42:44
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: emu ;)

det är väl inte den handen du ritat på bilden? haha den är bara redigerad.

julia har ju INTE ful profil, det har aldrig ens slagit mig på tankene

2009-03-17 @ 15:42:45
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: OJ

nej nej, det är min mobilkamera som skapat den vackra bilden:)

2009-03-19 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0