jag gillar inte det här, men jag gillar det här

tjaao! shit, shit, shit! jag har lite panik. ännu ingen klänning funnen. fast jag var inne i stan idag!! herregud.. be för mig, allesammans, be för mig! hahaha!

aah, jag älskar värmen och jag älskar en speciell vän! julia! you´re wonderful! bara så du vet!;)
en hemsk sak är att det ska bli kallare nu.. nej, jag vill inte tänka på det!
jag och julia har hittat en fin solplats på skolgården! okej, kanske inte hittat, den är väl inte så jättehemlig:P men bra är den! HAHA!



my sweetheart!


          
O.J

Kommentarer
Postat av: Julia

Gulle! Älskar dig bästavän!

2009-06-02 @ 19:39:32
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0