Yummie!

halloo! nu är jag nyäten (vad det nu är för ord..?) och klar. jag har haft träning i bromma gymnasium och innan det var jag med ois kois! vi bakade en kladdkaka som var supergod, speciellt för oa eftersom hon åt upp typ 3 fjärdedelar av den.. haha! men sen när jag kom till träningen berättade ullis med så perfekt timing och allt , att hon varit maksjuk för några dagar sen. tydligen på grund av att hon och emma ätit en hel kladdkaka dagen innan. jippi! ropade min fullproppade mage.. haha, fast jag tror iförsig att det måste berott på nåt annat också.. nu lämnar vi ämnet magsjuka tycker jag!
fast vad har jag igentligen mer att säga? neej, inte mycket. imorn börjar jag åttaaaa, jobbigt. fast det finns en liten ljuspunkt som får mig att längta en aning till imorn...:P

good night sleep tight (kanske inte än, men om ett tag!)



ååh, så underbart



älsklingen molly slumrar så sött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0