with the girls

tjenare! vill ni höra lite om min dag? självklart vill ni det!.. hoppas jag

i alla fall! jag vaknade 20 i 12 (ja vet, seent!) av att emilia klampade in i mitt rum och tänkte snå hårsnoddar. det kallar ja respektlöst!! men jag tog mig upp och efter några timmar bar det av till stan med hannis, oa och mands! vi hade tänkt se "i taket lyser stjärnorna", som jag redan sett heh, men den var typ utsåld på alla biografer i närheten. sorgligt :'(. efter lite småbråk och splittringar av gruppen hit och dit, gick vi ännu sorgligare nog till mcdonalds haha! vi tog varsin hamburgare och mcflurry, mums! sen gick vi bara omkring lite, men jag lyckades få lite inköp:) lite över 6, och lite försenad, klev jag in hos matilda på lite alla hjärtans dag mys! vi blev inte så många, jag, julia, emma, bea och matilda! men vi hade askul!;D det kan vara ett rätt bra antal, för då har man liksom tid för alla och ingen hamnar utanför. mycket trevligt! sen vid typ 11 kom pappi och hämtade mig. så slapp jag åka spårvagn helt själv och gå den mörka delen under alla träd:( pappa tyckte det vore säkert, men vet ni! en gång när jag gick där stanna en läskig gubbe och pratade med mig och han var jätte knäpp! samtidigt pratade jag i telefon och han ba: vilket fint samtal du har där! jag ba: ääh, mm.. sen fortsatte han och sa att min halsduk va fin och i fall min mormor stickat den och massa konstigt. jag började såklart hela tiden gå men han ställde hela tiden en ny fråga. men sen gick jag bara. så helt ofarligt är det faktiskt inte!!:( men nu är jag hemma i tryggheten!


alla bilder tagna med min otroligt sugiga mobilkamera


 
inköpen! en sjal från indiska och ett nagellack + ett mini läppglans från nån konstig affär som ligger vid souk


 
 mattans fina dekorering!



woho! emma rockar loss!
hoppas hon inte dödar mig nu..


pussilipuss! // O.J



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Men man var ju tvungen alla låtarna på melodifestivalen var ju såååååååååå braaaa!!!!



INTEEEEE!



;)

2009-02-15 @ 11:32:55
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/
Postat av: emilia

men olli, en sån halsduk har ju jag!!! en grön från indiska, jag hade ju på mig den på mysdagen

hm passa dig!! grrr :P

2009-02-16 @ 19:24:47
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: olli

uppsii!! märkte inte det..!:O

2009-02-16 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0