sportigt lov?

inte så värst sportigt för min del.. jag ska va hemma, men det ska även några av mina älsklings vänner också vara, så jag får det nog rätt bra ändå!:) herregud, ni vill inte veta hur länge jag suttit vid datorn just nu!! helt sjukt! fast jag har hållt på väldigt mycket med bloggen och läst på www.designadinblogg.se rätt mycket och så. japp! jag ska försöka ta mig upp ur soffan snart, så jag kan njuta av den första lov dagen lite i alla fall!
jag tycker det är väldigt synd att oa är borta:( förut frågade jag henne om hon skulle vara hemma på lovet och hon ba: - jaa.. det ska jag, nästan hela lovet. -när ska du va borta då? frågade jag. och gissa vad?? hon åkte igår och kommer hem på fredag! det kallar hon att vara hemma nästan hela lovet, det är TVÅ DAGAR du är hemma din skit! jaja, ni får i alla fall nöja er med mig här ett tag framöver haha :P
vill ni se lite gamla bilder?

varsågoda!




haha, mands lunchlåda!




min vackra kisse!


bilden på o.a som var jätteful  blev bortagen p.g.a att den var jätteful/o.a



ha en bra dag! //O.J

Kommentarer
Postat av: oa

usch hemsk bild ta bort...vänta det kan ju jag göra

2009-02-21 @ 19:35:47
Postat av: olli

hahaha, men dumma oa!!

2009-02-21 @ 23:24:39
Postat av: emilia

haha jusste, mands lunch låda.. då vi åt på dendär restaurangen och gjorde bort oss totalt.. haha mands smillde läsk och vi typ skratta jätte högt

wopsie :D

2009-02-22 @ 18:30:21
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: amanda

jaa, haha den var askul.:) fast jag var klumpis som vanligt....

2009-02-23 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0