Piff & Puff

ok lite konstig rubrik(ungefär som o.js svullna fötter)men som sakt var jag hade ju dressyrtävling igår och hästen jag red hete Piff(som har en tvilling som heter puff).... det gick skit på framridningen och hon bockade och var så jä*la grinig och sur så Jakob(en kille som höll i framridningen) sa åt mig att ta av sporrarna(och nej de skadar inte hästen för er som undrar) och då sluta hon bocka men vägrade ändå att fatta galopp och hålla sig på spåret så jag bara tänkte oo shit detta kommer ju gå jättebra eftersom vi hade två galopp partier och att hålla sig på spåret är typ det viktigaste som man ska göra. men när vi kom in på banan så förändrades hon... hon galopperade jättebra och lyde min minsta vink så jag klarade det och fick en rosett...så nu idag så svävar jag på rosa små moln(skämta bara)men när jag var och red så fick hon en stooor morotsbit.

tjo & tjena
mittbena/O.A  
inte min men ändå snygg...min var vit och det stod brk(brommaridklubb) på den
Min var ju mycket snyggare(den var vit och det stod BRK(bromma ridklubb))

Sporrar(mina är silvriga) med knoppmåttet som är standard på Äppelviken

Kommentarer
Postat av: olli

jag förstod då ungefär hälften..

2009-02-12 @ 17:06:53
Postat av: Anonym

bara för att du inte förstår så kanske det finns andra som gör det!:O

2009-02-12 @ 17:07:36
Postat av: olli

tveksamt

2009-02-27 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0