Oo my gadd

idag har varit en konstig, klumpig dag... det började i morse när jag för en gångs skull kom till skolan(whoho för mig)och kommer på att jag inte har en jä*la (ja, jag svär även på min blogg,dum ovana) jag har ingen aning om vad jag har för ämne bara att jag ska ha jenny i matte eller no så jag tar båda böckerna(såklart var det matte men).Sen hade jag franska och jag får en uppenbarelse. den lyder: Oo my gadd how boooring this is. att inse att neej jag har en halvtimma med barnsliga franska röster(inte mina medstuderande utan cd rösterna)är hemskt.jag fattar inte varför denna dag kändes hemskare än alla andra onsdagar men det var såå tråkigt. och efter så hade jag träslöjd med Urban in the HELLHoLE!!!! Från det att urban inte brydde sig om mig har han gått över till att hata mig... bara för att jag råkade dra världens torraste skämt om att den (konstiga) passaren borde ligga kvar eftersom den fans där innan så gjorde han livet surt för mig genom att tvinga mig att stanna kvar efter typ(jag har föressten finnaste bilden från hellhole fast jag fick inte med urban).. sen var det lunch(flygande jacob MED bananer.... Urk)och efter dena avskyvärda äcklighet(ja jag gillar att tracka skolmaten)hade jag no... vi drog över med typ en halvtimma och skippade matten eftersom jenny sa att nu var vi i rätt tänkar läge... min hjärna var lååångt borta(iallafall inte i den salen) och sen var det bip test(frivilligt men) och jag började att bli lite snurrig( och nu tror ni att jag bara fejkade och det tror nog ingerman också men jag lovar allting rörde sig långsamt åt vänster) så jag skippade och gick ner i gymmet(fast jag fattar inte varför jag gick dit jag gjorde ändå ingen nytta) och sen drog jag o olli(och jossan) till jossan och kollade på film som lagga sönder så jag lämnade tillbaka den så nu sitter jag här och bloggar fast jag borde sova(okej kanske lite tidigt)

Tjo & tjopp
Blåbärsknopp
(ser ni min lilla trend här?) /O.A

Olli jag gör alltid som jag har lovat =)

Kommentarer
Postat av: O.A

2009-02-11 @ 22:12:37
Postat av: O.A

hjälp vad långt det blev

2009-02-11 @ 22:13:11
Postat av: hannis

mm, jag gillar hur du skriver, precis som du tänker!! :):) !muy bien!

2009-02-12 @ 16:36:00
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0