oa toa is back

hvllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjfffffffffffffffffffffaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hittar ni det hemliga medelandet??;)

ooo im finely back...finely? ajaj men efter en vecka utan dator så är jag tillbaks med mer bloggpower than ever..det betyder att det blir ett inlägg då och då. eller inte. hälsingland var ialla fall snö, snö och mera snö.fast nu orkar jag inte skriva mer(att veta att nu är det bara är ca 36 timmar kvar till tortyren även kallad skolan tär på krafterna.


snö och slask
det enda som hörs är plask

men det finns en typ
som ger mitt hjärta tjuvnyp

au revoir//O.A

Kommentarer
Postat av: emilia

jag skulle gissa att "en typ" är niklas, eller? haha

2009-03-02 @ 19:23:30
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle gissa att "en typ" är niklas, eller? haha

2009-03-02 @ 19:25:21
Postat av: oa

gud emilia att du kan tro det....jag tycker det var läskigt med niklas urfåniga kommentarer...det var hemskt pinsamt

2009-03-03 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0