MY LOVERS

hahah, OBS: rubrik kan missuppfattas!! jag menar ju förstås alla mina älskade vänner:) jag har kommit på att jag har verkligen bra kompisar ( ingen fara, detta ska inte bli nåt känslosamt och djupt ilägg) jag ville bara säga det!;) YOU ROCK!;D
idag i skolan har vi haft... jaa, väldigt tråkiga lektioner. räcker den beskrivningen? efter skolan blev det lite intressantare(<--asså hur stavar man detta ord, hanna hjälp!!) jag emma och julia begav oss av mot de. emma var ju så skojjig och pratade "yo mannen-språk", om ni förstår vad jag menar, hela vägen hem. och inte nog med det, hon var ju också tvungen att knuffa ner mig i en taggbuske så det stack mina lår i typ 10 minuter efter. underbart! hemma hos julia gjorde vi nuuudlar, i love!! så mumsigt! sen ringde vi... oj, äh, nej sen gjorde vi inte så mycket..... ja! efter jag följt med och hämtat julias lillasyster och hund gick vi tillbaka, och typ på en gång gick jag igen haha!:) som avslut på dan hade jag basketträning!

jag har inga bilder från idag, men lite annat har jag allt, moahahaha!





HAHA!


conitshuwa!
eller hur det nu stavas.... hanna??:P






bye! //O.J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! yo mannen!

2009-02-18 @ 20:59:49
Postat av: hannis

Du är verkligen sämst på grammatik Olli, man kan inte säga intressantare. Det heter mer intressant, lär dej någon gång!!!! hihihi

Positiv: Intressant. Komparativ: Mer intressant. Superlativ: Mest intressant.

/Stavningsexpressen

2009-02-18 @ 21:37:19
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: oa

men hanna man kan väll inte säga mest intressant?

eller kan man?

2009-02-18 @ 21:53:12
Postat av: hannis

jaa, oaa, det kan man!

2009-02-19 @ 18:55:41
Postat av: olli

fuck! jag skulle läst det här innan svenskaprovet i fredags..

2009-02-22 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0