björn!

är den sämsta boken som finns. och jag har prov på den imorn!! fattar ni? på en bok liksom, hur pluggar man då?!
just nu håller jag på och läser om vissa delar. otroligt tråkigt. har igentligen inte så stor lust att skriva ett inlägg. men nu vet ni i alla fall att jag lever haha:) är lite irriterad också för jag köpte en asfin tröja från topshop idag (med mandi, hanna och oa) och jag tvekade lite om jag skulle ta en större storlek. det gjorde jag inte. men nu sa mamma att det är ett sånt material som ofta krymper, och den var ändå rätt dyr så jag måste åka in och byta till en större storlek imorn!:( jag som ville ha på mig den då!
haha, nu kom jag på en kul grej! till imorn har vi en SO-läxa att man ska bryta mot någon "norm". typ som att sätta sig bredvid någon på spårvagnen fast alla andra platser är lediga, eller stå lite för nära en främling. jag var i alla fall tvungen att göra något sånt idag. så på vägen hem från stan var det dags. jag tänkte säga hej till vem som helst och se lite för trevlig ut. kanske lite tråkigt, men det var svårare än jag trodde! tillslut när vi stod i rulltrappan på väg ner mot tunnelbanan, så åker det ju en annan rulltrappa åt motsatt håll. perfetkt läge! så jag sa hej, ganska högt och glatt mot de på andra sidan. shit vad de såg förvånade ut!! och oartiga som vi är i svergie sa ju såklart ingen av de hej tillbaka. men jag var ändå ganske stolt över mig själv haha!:)

chao!



hata björn

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag håller med! Nästan alla i Sverige är verkligen sjuukt otrevliga, eller hälsar aldrig och ser sura ut i alla fall... Men jag kom på en idé O.J, någon sag när båda kan så har vi en "sprida glädje"-dag då vi går runt och hälsar och ser jätteglada ut mot alla, haha XD och ger komplimanger och saker! Puss <3



- hata björn

2009-02-19 @ 20:17:38
URL: http://juliaceline.blogg.se/
Postat av: olli

jaa, haha! mycket bra ide!:P

2009-02-19 @ 21:06:17
Postat av: OA

oo im in

2009-02-21 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0