sunshine



min älskade storasyster har nu åkt iväg till asien. hon ska vara där i 6 veckor(!!) med sina kompisar. fattar ni hur brun hon kommer va när hon kommer hem??:O shit asså! men ååh, jag kommer sakna henne så mycket! tänkt om det händer nåt!? nej nej nej, så får man inte tänka! vill ni veta vad det posetiva är? hon har härmed tillåtit mig att ta precis vad jag vill ur hennes garderob under tiden hon är borta. aaaaaaaaaaaahh,  min största dröm hahha!!:D som ni kanske vet, har jag väldigt ofta på mig hennes kläder... men nu jävlar! hihi, okej om emilia nu läser det här nu så, heheh, kanske inte så mycket då:P
 

ojoj, glömde säga vilken olivia det här var ifrån (även om jag tror ni kan gissa) men det är i alla fall från o.j!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, lilla härmis!! men den var fin :P

2009-04-17 @ 20:48:08
Postat av: oojj

från mands antar jag?;)

2009-04-19 @ 11:08:25
Postat av: Anonym

yepp :P

2009-04-20 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0