I'm The Creepy One That Never Gets To Sleep!

jag är sååååå sur, arg, mordlysten på någon som har snott min väska! vem denna låga ryggradslösa, äckelperson än är så lovar jag att som minst bitchslappa denna person när (om) jag får tillbaka min väska. jag fattar inte hur man kan göra nått sånt! men eftersom det är Ollsson-powerdagen så måste jag skriva om vad jag har gjort!

7:00 vaknar... inser att om jag ska kunna komma till skolan i tid så måste jag äta på 20 minuter och sminka mig på 20 minuter!!
någon gång mellan 10:40(?)-11:00 först blir jag dödskrämd av att någon kommer ut från ett hörn i en blinkande 10korridor med något som ser ut som ett basebollträ!! skriker för glatta livet och alla skrattar!

urban bestämer sig för att vara hjälpsam mot mig och klipper till spikar(fast jag inte bad om det!) och mm(säger bara gaaaaa läskigt)

12:00 Volleybollturnering+väskrån!!  måste säga ajajajajaj volleyboll masakerar mina ben!! är supermör i benen när jag inser att min väska är borta!! får lust att slå något/ någon HÅRT!!

20:46 - 21:46 tvingas leta i skolan med mamma och pappa efter min väska...

thats it my darlings
and like lily allen sings
"fuck you" min väsktjuv
jag ska picka på dig som en uv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0