jag känner mig såå cool

nu ska jag berätta om min, hannas och mands cooling-dag. jo, jag skulle ju in och klippa mig helt ensam (vilket jag hatar, usch klippning e så läskigt!)  så där gick jag vid östermalmstorg och hoppades att jag skulle hitta till frisören. men så hör jag en liten pipig röst bakom mig, och vem är det då? felix herngren! okej, han kanske inte e så jäättekänd, men ni vet, han är komikern och typ komentator för wipeout, heheh.. sen nån halvtimme senare sitter jag i frisörsstolen. och det är endast jag och en kund till i "frisörsrummet". hmm, tänker jag, och sneglar på personen genom spegeln. så kommer jag på vem det är! andreas carlsson från idol-juryn! supermega-häftigt! hans telefon hade en jättejobbig signal och ringde hela tiden och hans armar var fulla av kedje-armband, skitfult. men hanna tycker han är asball, bara så ni vet!;)
sen träffade jag upp mands och hanni på östermalmstorg. när jag lugnat ner hanna och sagt: - nej hanna, jag tänker inte visa dig vägen tillbaka frisörsallongen för att du ska se andres carlsson! så berättar de att de sett måns zelmerlöv komma ut ur en port och hoppa in i en taxi! så vi beger oss dit, till porten, haha undrar varför igentligen?.. i alla fall så säger hanna - här bor han! och pekar stort mot dörren. och gissa vem som slinker ut i samma ögonblick? ola svensson! hahahahaa! vi förfölde honom en liten bit, och plötsligt tvärvände han och skyndade tillbaka. han hade ju glömt solglasögonen! (vi såg det sen, eftersom vi är sånna nördar att vi väntade tills han kom ut)


mitt fina stalker-foto på ola hihi!

jaa, jag tycker i alla fall att detta var skitcoolt! hoppas ni får en underbar fredagkväll!

/O.J


Kommentarer
Postat av: hanny

oohhh dude, shut up, don´t tell the whole world about my thoughts please!

2009-05-08 @ 20:36:53
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah, jaa österamstorg vimlar av känisar! 4 i dag och mamma hade sett 3 en annan gång, hihi..

2009-05-08 @ 20:45:32
Postat av: oa

guud, ni såg Semelröv.... va coolt!!

2009-05-11 @ 21:53:33
Postat av: Emma

haha, inte lite kändisar :P

2009-05-27 @ 21:31:11
URL: http://wayofemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0