i´m a little bit slow

heej! ledsen för lite dålig upptatering, hehe.. men om man jämför med oa är jag ju BÄST på att blogga, hahaha!
lite booring dag idag, men ändå helt okej. julia, skolkaren, gick vid typ halv 12 för att hon skulle på nån student fest vid 2..:( jag behövde ju dig! speciellt på svenskan, gaaash, hatar svenska just nu för vi skriver nån jävla essä-text om språk och samhörighet (jag vet, liksom va??) och det är typ som ett prov.. men nu är jag nästan klar!:) intressant värre.
idag har alla sköningar i g åkt på klassresa, jag gick förbi tvärbanan de åkte med imorse, precis när den började åka haha! det var ju ett fint avsked! hoppas de får det bra i alla fall:) jag ska steka den här helgen, det ska bli 26 grader på söndag, aasnice!! och imorn bara måste jag hitta en avslutningsklänning när jag åker till stan med julia, jag får snat ångest! det känns som om alla har hittat nåt utom jag..:S


bara så alla vet så älskar jag sommar. om ni skulle undra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0