hola amigos!

nu är jag riiktigt trött, ögonen bara hänger hahah! vad läskigt det lät...:S i alla fall! min kväll har varit mycket mysig! vid nio mötte jag schücken, mands och hanni och vi köpte massa mumsigt godis. vi tänkte bara dra runt lite, men slutade på min studsmatta. sen sprang vi över till gungorna som ligger i parken utanför min trädgård och jag visade de min superhemliga väg genom snår och buskar, över berg och stup. men så plötsligt började det droppa från himlen. och mer och mer blev det. tillslut öste det ner och vi fick ta skydd under taket utanför min dörr! sen gick vi in och drack lit te och för ett tag sen stack allesammans hem! :)

/O.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0