Tre flugor i en smäll...

Tjenare! igår köpte vi äntligen en systemkamera, som jag och mands har använt flitigt idag!;D (mands tar över tangenterna):
         Om man har några söta kattungar i sitt rum som fallet är här hos lyckoosten,så blir det det självfallna objektet att fota. Men eftersom det finns tillgång till en mästerfotograf nu (nämner inga namn) så finns det även andra vackra bilder! olli är ju lite ny med kameran så då får jag chansen att briljera!! 
   Men om man känner olli lite närmre så vet man vid det här laget att olli kan smöra för sin far. Hon har nämligen lurat till sig fotoshop också!! Just nu sitter olli inne hos kattungarna och hennes käre bror charlie och hans vänner har snott kameran i en timme för att ta kort när dem skatear!! Nördhetsfaktorn kokar vid det här laget...  Men ialla fall... Denna dag har varit fullspäckad av tre roliga saker:                           
             1. Kattungarna
             2. Systemisen 
             3. Photoshop.
Och nu har jag inte mycket mer att skriva så ni får sluta era ögon till några vackra bilder:



  Notera: Ollis äckliga leverpastejsmacka trycks upp i hennes ansikte när jag tar över!








jag fotoshopar till min bild, kan man bli vackrare?? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0