thats it.

(hahaha, töntrubrik jag vet!)

heej, är lite förbannad eftersom mitt förra inlägg med ursäkter och allt inte publicerades. och det fanns inte på arkiv heller:/ jaja!

idag har det varit en helfin dag! jag och hanna skulle åka ner och bada med oa, men eftersom hon var spårlöst försvunnen så blev det bara vi två! men väl nere vid vattnet hittade vi mands och schukki liggandes på en filt. eller två filtar. haha. där nere var också charlie och hans kompisar. han hade tagit min cykel. eller den är inte min, men jag hade tänkt ta den! så när vi skulle gå därifrån ropade jag: hejdå charlie! och vinkade  glatt, iväg cyklandes på den fina cykeln! jag var mycket stolt, han  blev så ägd! men det hela slutade inte lika roligt.. eftersom vi hängde uppe utanför smelivs ett tag (som de töntarna vi är), så kom charlie och snodde tillbaka cykeln:( tusan också. när vi kom hem till mands så tog vi på oss bikinisarna igen och körde lite gris med vattenballonger, hihihi! ni förstår kanske vad som tillslut händer? ballongen går sönder och någon får allt vatten på sig!! :D haha!
när jag senare gick hem, var jag lite nedstämd över en sak, men det försvann rätt snabbt! kvällens plan är lite oklar, men jag ska i alla fall vara med lina, paula, amanda och julia! vi får se vad vi hittar på. julia och lina kommer i alla fall hit snart och hälsar lite på mina fina kattungar! som nu redan är fem veckor! oh my god, vad fort det går! haha, nu lät jag lite som en mamma! fast det är ju precis vad jag är:) ni förstår, mina kattungar har nämligen två mammor! :D

här får ni skåda några bilder på de fina små bäbisarna!








puss och kram //o.j

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahaha, het bild på mig asså.

2009-06-22 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0