svullna fötter

lite konstig rubrik hehe, men jag har precis spelat match och nu så tittade jag ner på mina stackars fötter.. inte roligt:( haha, förlåt i alla fall för mina små utbrott där nere.. ähm.. ja. matchen gick bra, vi vann (självklart!) men jag känner mig inte så värst nöjd med min insats.. dessutom fick jag gå upp 20 över 7 imorse, aaah, gud vad tidigt!! jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. duscha först i alla fall, haha, men sen då? har typ två böcker från i sommras att lämna tillbaka:P hoppas jag kommer på nåt trevligt!

//O.J



mitt kära basketlag! :)

Kommentarer
Postat av: Lydia

HAHA! Vilken bild ;)

2009-02-08 @ 11:47:57
URL: http://clothes.devote.se
Postat av: olli

haha! men lydde, hur kunde du vår blogg??

2009-02-08 @ 16:43:51
Postat av: Anonym

vart tog det finaa bilden vägen?

2009-02-10 @ 20:53:59
Postat av: Anonym

vilken bild, och who are you?

2009-02-10 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0