Men usch

Jag har såå tråkigt... vår mattelärare har blivit galen och get oss sjukt mycke läxor som jag inte förstår.. men kan någon förstå det här? det är typ bara  X/2 * Y+9=? (okej jag överdriver lite men det är svårt med algebra ekvationer)

Men imorgon har vi typ halvidrottsdag och det är kul med skridskor och jag gillar att se vanlig ut på skridskor(jeans alltså) och jag har inset att alla mina saker ligger i tvätten så jag var tvungen att lassa in en tvätt med mörka saker(mina älskade jeans ska bli rena) och handtvätta två linnen helt själv(guldstjärna till mig) och sen måste jag bli klar med matten som jag inte ens fattar så min kväll är full...

Sorry att jag inte har skrivit på länge men det är skönt med en break ibland...

matte är trist
precis som forntidsrist

tjoa och hoa
det här inlägget var från oa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0