Ensam(m? vet inte hur det stavas) i ödemarken

okej jag vet att jag överdriver(jag har ju min kära kompis mammas jobbdator som har hjälpt mig igenom många ensamma(oo där fick jag svaret tror jag)tider)men det är ganska tyst här vilket osökt får mina tankar att vandra iväg till sebastian krantz låt dina ögons forna glans tror jag den hete. Jag minns ialla fall något om fönstert står öppet och månen lyser och det är precis vad den gör här... det är helt stjärnklart och assfint...men för att återgå till mitt riktiga ämne sebastian krantz(haha) så tyckte jag att han var riktigt snygg och ett stort plus var att han kunde sjunga!(hoppas han inte googlar sig själv haha han borde få minst tretusen träffar genom detta inlägg)fast nu ska jag inte sitta här och skriva om vilka jag tycker är snygga utan säga 

sommar och sol
tänk att kuna gå runt i kjol
varför vill du inte komma
till oss i bromma?

//O.A

                          

Kommentarer
Postat av: hannis

oa, din dummer. Försvinner hjärncellerna i ödemarken eller, eller hade du inga när du kom dit heller..Men nu ska jag komma till saken: Ensam stavas det.

2009-02-21 @ 23:20:18
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: ooaqa

oo tack

2009-02-21 @ 23:27:59
Postat av: oa

oj på dikten i slutet menar jag att sommaren och solen ska komma till bromma. inte att han skulle komma till bromma

2009-02-22 @ 12:30:01
Postat av: Lisa

Fin blogg!! :D Har du gjort designen själv? :)

2009-02-22 @ 12:35:39
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: O.A

nae det är min blogg "kollega" Olivia som har gjort designen (jag heter också Olivia...)

2009-02-22 @ 17:33:11
Postat av: emilia

haha den låten har jag på min ipod. fett töntig han är :D

såhär är en bit av texten ialla fall:

´

"Det är natt & jag fryser

Fönstret står öppet & månen lyser

Jag kan inte förklara, min vackra underbara

Att jag måste gå, att jag måste gå,

Att jag måååste gåå, att jag måste gå.



Dina ögons forna glans går ej finna någonstans

På ditt hjärtas jämna slag som förtryckts fanns där en dag

Har du lämnat och glömt bort, ja din kärlek blev för kort, den blev för kort, ååååh.."



han sjunger ganska mycket ååh och typ drar ut på bokstäverna..en riktig smörsångare :D

2009-02-22 @ 18:27:39
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: olli

haha, jag tror nog du är ett fan av honom, innerst inne, milis!:)

2009-02-22 @ 20:51:25
Postat av: emilia

noooooooooooooo im not! men du vet, alla dåliga låtar lär man sig så snabbt.. kanske för att de fastnar på hjärnan

texten är faktiskt inte så svår heller

men nä, nu måste jag sluta skylla ifrån mig.. men han är INTE min idol och jag är INTE hans fan :D

2009-02-23 @ 20:24:23
Postat av: hannis

Naee, jag tror faktiskt du tycker han är ganska snygg! Erkänn din lilla korv!!!

2009-02-23 @ 22:37:11
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Olli

hmm.. så varför har du hans låt på ipoden och skriver upp hela låten här??;)

2009-02-24 @ 16:38:12
Postat av: olli a

haha ni har missat att tracka ner på mui för att jag skrev detta inlägg...hihi millis pillis du är det "utsatta"

2009-02-27 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0