ändrade planer

jag, lite ändrade i alla fall. idag har jag haft en lika tråkig dag i skolan som vanligt förutom att vi hade typ 2 timmars håltimme i mitten.. men ändå;) efter gympan åkte jag hem och väntade på att hanna, mandis och oa skulle sluta. sen åkte vi in och mötte freddie i stan, väldigt trevligt:) vi kunde inte hålla oss, så efter bara typ 3 affärer gick vi och fikade på expresso house:P vi hade tänkt äta på nån restaurang i stan och sen åka hem till oa eller mands och sova där allihopa. men när vi satt på restaurangen fick freddie nån ide om att hon skulle säga hej till en kompis på nån fest nånstans, haha! men det var inge kul där, vi gick aldrig ens in. men sen helt plötsigt kom en man fram till oss och sa: -hej, jag är polis. och tog fram en polisbricka ur jackan. alla blev helt tysta och bara stirrade på honom. sen sa han nåt om att han hade hört att det var nån fest här och att hon (pekade på freddie) skulle komma hit med sprit. vi ba va?! vi hade ju aldrig ens gått in eller nåt. det var ju bara en liten töntig fest i en liten skollokal typ. jaja, sen åkte vi därifrån. när vi var i alvik bestämde jag mig för att gå hem i stället. jag kände bara inte för att sova över.. hanna och manda ville inte heller, haha, stackars oa och freddie, ensamma kvar:P men vi hade kul i alla fall! ja vet att det kan vara rätt tråkigt med sånna här långa inlägg som man aldrig orkar läsa klart, men nu blev det så:)
här kommer i alla fall en bild på freddie och hannis!

ledsen, var tvungen att ta bort:(


//O.J

ps. oa har inte skrivit nåt än:( hoppas det inte blir till en vana..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0