påsk....LOV!

heej, nu sitter jag här, fullpackad och klar och väntar.. en hel familj av olivia aronsson är lika med seeeghet!! men det är lungt:) de kommer nog snart och nu har jag ju tid för att blogga! efter mina avsked i skolan (hann inte med alla:( ) så gick jag ner med julia mot spårvagnen. men så precis innan tolvan kom så kom jag på att jag glömt min ipod i skopet, = katastrof! så jag fick helt enkelt vandra upp igen. och till min inte speciellt stora förvåning låg den självklart och vilade i min jackficka, och inte i skåpet . det är verkligen ett av mina klassiska misstag. så osmart.

här kommer i alla fall lite bilder från veckan:)


 match med skollaget mot ääh, vad hette de?? hökängen? vi vann i alla fall och är i FINAL!:D


basket på skolgården i härliga värmen, aaaah!


julia! stör mig inte i arbetet!


hanna - "stör mig inte i maten!" hihi:P


två småskitar i ett klassrum:)


åh din lilla egofotare

jag hoppas ni allesammans får ett härligt påsklov, för mig och oa ser ni inte, för nu drar ollssonpower till ÅRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0