stjärnklart

innan jag berättar om min skumma otursdag, måste jag bara berätta om en annan sak:) jo, igår vid 9 typ så gick jag, mands och schukki ner till ålstensängen och vattnet (igen) med filtar och te. det var hur mysigt som helst, helt stjärnklart och ljuset från andra sidan..:) även om vi hade ett litet annorlunda samtal, hehe, så var väldigt, väldigt teevligt!;) måste göras om!

okej. nu ska jag då berätta om dagens tre otursmoment.

1: jag har haft ett konstigt ryckande i nedre ögonlocket, eller vad man ska säga, sen igår kväll. det går inte att kontrollera, helt plötsligt känns det bara som ett dunkande och ögonlogget rycker typ in mot näsan gång på gång. jätteläskigt!! tänk om det inte går bort?? charlie är dum, han säger att jag har en järntumör:(

2: efter engeskan gör jag en liten fin snurr medans jag öppnar en av de här tunga korridors dörrarna ni vet, och självklart tappar jag den så att den smäller rätt in i mitt ögonbryn. yeey! kul med en bula liksom.

3: jag och mands skulle träffas halv 4 vid klövervägen för att åka in till min frisör där jag skulle klippa mig kl 4. mands segar självklart, och vi kommer inte int till stan föräns typ lite över fyra. och bara så där i säkerhetsskull, kollar jag i almanackan så att det verkligen va fyra, men vad ser jag då?? jo, att klipptiden var halv fyra! aaah, så det var bara att gå och boka om.  men jag och mands fikade lite i stället. ja. trevligt!


ojdå, lite långt inlägg... fast så ska man kanske inte skriva, då blir nog ännu mer uttråkade!:P

i´m soorry, no pictures:O

O.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0